Vi två

Okej.
Helt ärligt tittar jag på telefonen flera gånger per minut (känns det som iaf). 
Jag har satt på ljudet. 
Varför?

Jo för idag har jag lämnat lillan på förskolan.
Jag var med en kort stund på fruktstunden men sen sa jag adjö. Lillan struntade i mig (föga förvånande). Så jag tog mitt pick och pack och drog hem.


Därför är det bara jag och maken hemma. Bara vi två. 
Maken firar framgången plus körlektionen som gick jättebra med att läsa klart sin bok.
Jag "firar" genom att vika tvätt och  tvätta. Makens sätt att fira verkar roligare :P

Tittade en sväng på telefonen igen. Ingen har ringt. De ska ringa om det går åt pipsvängen. Annars ska jag hämta henne vid tre. 

Återkommer med hur det gick!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0