Janssons frestelse

Jag gillar Janssons freestyles väldigt mycket. 
När jag var gravid åt jag det i mängder. Mums!!!!

Jag hade aldrig gjort Janssons förr. men jag hittade ett recept som passade mig och min ugn bra :)

Lillan ville hjälpa till så hon fick smöra ugnsformen :)


Det gick bra. Hon tyckte att det var kul. 

Jag gjorde allt annat. :P


Se så bra det blev när den var klar.


Den inte bara ser bra ut. Den smakade riktigt bra oxå. 

Lillan lekte med vattnet under tiden som maten lagades.


Vet inte hur mycket vatten hon drack men det vart nog en hel del :)

Vi har smakat på maten och jag är så nöjd. Det var inte alls så svårt som jag hade trott att göra Janssons. Jag använde Aligatorn när jag hackade potatisen. Alla skivor lika stora ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0