ENVIS

Jag vet inte vem som är mest envis. Jag eller min dotter.
 
Jag bakade igår. Två gånger. Två katastrofer! 
Men jag tänker prova igen imorgon. Den ena kakan ska man tamigtusan inte misslyckas med. 
Ugnen är rengjord och redo för att bli använd.

Lillan fick för sig att hon inte ska sova idag. På promenaden sov hon kanske 30 minuter istället för det dubbla som hon brukar. Eftermiddagsvilan bestod av 15 minuters sömn istället för 90 minuter som den brukar.
Det resulterade i en mycket trött flicka som toksomnade på sin pappas axel.

Jag var på träningen och kom hem till ettt mycket tyst hem. I soffan satt maken med dottern på axeln/bröstet. Hon sov så gott. 

Nu snarkar både dottern och maken. Jag funderar på om jag ska göra dem sällskap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0