besökt

Natten mellan fredag och lördag spenderades i västerås. 

Jag åkte sen direkt mot svärmor så att hon kunde få träffa lillan lite. Hon vart så glad över det och var nöjd. 

Idag har maken övningskört till haninge. Eller ja Torvalla simhall. Vi åkte hemifrån kl 06.30! I tid helt enligt planering. Väl där sov jag och lillan en stund i en soffa. Så skönt och välbehövligt. Tyvärr sov vi inte så länge som vi behövde. Jag frös och hade inget att dra över oss. Så vi gick upp och in i simhallen igen. En kort stund senare låg vi i babypoolen och plaskade. Det var mysigt. Bara jag och lillan där.
Men det var lite kallt i vattnet och lillan var fortfarande trött så vi badade bara en kort stund. jag tycke iaf att det var skönt.

Vi åt lunch på badet innan vi åkte hem. 
Men det varit inte hem ändå. Hade pratat med svärmor om att ses även idag. När jag ringde henne visade det sig att de var hos hennes mamma. Dvs makens mormor, lillans gammelmormor. Så vi åkte dit istället. Lillan charmade brallorna av dem.

Nu sitter vi iaf hemma i soffan. Lillan ska få mat snart och senare ska jag spela bingo. =) 
Men det blir nog sista gången för de har tagit bort volvosarna. Jäkla skit liksom. Nu kan man istället vinna en Wolksvagen (eller hur det  nu stavas). Så jag hoppas på en kontantvinst istället. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0