Hemma

Vi är äntligen hemma igen efter att ha varit på vift ett tag. Planen var inte alls att vara i Västerås så länge som vi var. Men nu blev det så ändå.

Här hemma ser det ut som ett bombnedslag. Så nu börjar allt plockande.

Jag har plockat ner julen. Maken hjälpte till lite grann. Han har feber och det är synd om honom. Eller inte.
Det går över hoppas jag!

Jag dammsög lite i vardagsrummet för att få bort barren från plastgranen. Sen lade jag dit lillans lekmatta som vi köpte i mellandagarna :)

Dessutom har vi tillsammans skruvat ihop avlastningsbordet som vi köpte samtidigt som lekmattan.

Känns bra. Eller iaf bättre än vad det gjorde när vi kom innanför dörren.


Kommentarer
Postat av: Mamma

hon övar på pincettgreppet med värsta spretet sitt fina lillfinger <3

Svar: haha ja hon har en rolig stil ibland när hon håller på med sitt plickande och plockande.
Petra

2013-01-07 @ 21:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0