Tandlös

Smärta är en bra sammanfattning på dagen.
Det började med ett besök hos tandläkaren. Hon drog ut en tand och ville inte behålla den själv.
När jag var yngre ville tandläkaren alltid behålla tänderna men idag fick jag äran att ta hem tanden om jag ville. Men jag ville inte ha tanden ändå. Det kändes knas att ta hem dem så de fick göra vad de ville med den.

Sen hem. Ut med hundarna på en väldigt regnig promenad. Men det var ändå skönt att få lite frisk luft.

När hundarna var rastade var det dags för lunch för oss alla tre. 
Sen tog tiden slut och jag skulle på nästa grej. Min gynekologiska cellprovtagning. 
Det var världens kö in där. 
När vi kom dit var det nummer 45 och jag hade 55. Det gick visserligen fort men ändå. Det kom massor med människor under tiden vi väntade. Maken var den enda mannen där. Haha, tur att han inte bryr sig om sånt.
Jag ville bara inte ha med mig lillan in i undersökningsrummet. 

Maken och lillan har haft en pappa och dotterdag och jag har haft en smärtdag! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0