vrålet

Dagen har för mig varit sådär. Det snurrar som tusan i huvudet på mig. Tror att det är den där kristallsjukan igen. Hade det förut och det känns bekant på något sätt.
Först trodde jag att det var feber men icke sa nicke. 
Bara skallen som snurrar. Den snurrar så mycket att jag inte riktigt vågar köra bil. 


Hoppas att det går över snart.
Har nu på kvällen betalat kräkningar. Hatar att se pengarna flyga iväg så där snabbt. Poff så var det puts väck. Ännu mer försvinner på torsdag då jag ska dra ut en tand. Suck. Vill inte. Senare på torsdagen ska jag till jakan för att ta cellprov. Det är den där gynundersökningen som tjejer ska göra. Vill inte det heller riktigt.

Vrålet då...
Lillan somnade och allt var frid och fröjd. Sen började hon gny och inget var bra. Så till slut tog jag upp henne. Då somnade hon om bums. Men så fort jag lade ner henne igen så kom vrålet. Till slut lyckades jag lägga henne hos maken som ändå ska sova. Så nu ligger de och snarkar ikapp.
Planen är att flytta tillbaka henne till hennes säng snart så att jag oxå får plats =)

Annars har lillan varit väldigt glad och social idag. Hon pratar konstant. Sitter och bubblar på bebisspråket och jag förstår inte. Mest glad är hon när hon pratar med sina böcker. Så jag ska läsa dem oftare för henne tänkte jag. 

Var till ica maxi och handlade. Så skönt att få fylla på förrådet lite. Hämtade ut lillans salvor oxå så idag har hon blivit smord med bra salvor. Hoppas att det ger med sig snart.

Det var något mer jag tänkte på. Men det får väl komma senare i så fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0