Fotvård

Under dagen har jag sett till att sköta mina fötter och ge dem lite extra omvårdnad.

Först sedvanlig nagelklippning. Sen använde jag min present, footner. Hade dem på mig i en timma som man skulle och sköljde av fötterna samtidigt som jag rakade benen. Multitasking is the shit!

Sist men inte minst. Jag tog mig i kragen och ringde läkaren angående min nagelsvamp. Hon sa bara att de inget kunde göra och att de behandlingsmetoder som erbjuds är de som finns receptfria på Apoteket.
Så jag gick dit lååångsamt. Fick lite tips och råd och gick hem lite fattigare men med ny "medicin". Nu ska jag applicera den där grejen varje dag. Jag hoppas verkligen att den ger resultat.

Nu måste jag komma ihåg att inte smörja in fötterna med något. Det kan förstöra effekten från footner :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0