Ullared

Igår åkte jag, mamma och lillasyster till Ullared.
En låång resa med mycket skratt, lite sömn och en hel del shopping.

Vi åkte direkt efter konserten i lördags. Jag körde hela natten, bytte med mamma när det var 6 mil kvar eller så, kanske 8 mil. Jag vet inte. Trött var jag iaf. Men kunde inte somna.
Vi var framme kl 07.15 och vi var inte först! Varuhuset öppnade 8 och då stormade vi in för att börja shoppingrundan.

Det blev en del fynd och nödvändigt och en de onödiga saker. Köpte makens födelsedagspresenter och önskar att han fyller år imorgon istället för i slutet av augusti så han kan få dem.
Men jag är meganöjd.

På hemvägen stannade vi i skeppshult och tittade i deras outlet. Ingen av oss köpte något där. Syrran ville inte ens gå in. Hon hade slocknat i bilen så fort vi lämnat ullareds parkering. Hon sov ända till Jönköping :)

I Jönköping åt vi lunch. Drog sen till Gränna för att köpa polkagrisar :)
Sen hem igen :)

Jag var hemma strax innan 7 tror jag. Minns inte riktigt.
På natten sen sov jag som en prinsessa :)


Kommentarer
Postat av: mormor

vilken fräck overall

Svar: jag blev såld på den så fort jag fick syn på den =)
Petra

2013-07-16 @ 10:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0