VAB

okej, nu har jag vabbat för första gången.
JÄVLA försäkringskassan suger ju aparsle!

Jag visste inte att man var tvungen att lägga in vab anmälan första dagen. När jag söker på vab på fk så kommer bara anmälan upp. Ingen övrig information. Man får leta sig fram för att hitta det man behöver veta.

Sen är ju hela skiten så jävla muppig. Man ska skriva in vart barnet är under dagarna. Hemma fanns inte som alternativ. Båda föräldrarna kan inte jobba om inte barnet är på förskola eller dagmamma eller likande enligt dem. JÄVLA MUPP FÖRSÄKRINGSKASSA.
 
Nu hoppas jag att de godkänner min ansökan trots att den var sent inlagd. 
Fan vad lack jag blir på dem.
Jag vill vara positiv och glad och så. Men så fort jag går in på den där hemska hemsidan så får jag nästan epileptsika anfall av ilska och irritation. Fy fan vilken hemsk sida de har.

Tack och lov kom det upp en sån där "vill du svara på frågor om vår hemsida"-skit grej. "Tar bara en minut" Jo tjena. Det var nästan 30 frågor. Vet ingen som skulle klara det där på EN minut? Falsk marknadsföring.
Men jag svarade glatt att jag var väldigt missnöjd med deras hemsida. Kändes som en bra hämnd. Hade gärna skrivit under med mitt namn och telefonnummer.

Nä nu släpper vi det där och satsar på en bra kommande dag.
Nästa gång lillan blir dålig får maken vabba!

Kommentarer
Postat av: Frida

De har en app som det tydligen ska vara lättare att anmäla vab i. Jag får ju inte vaba som student så har inte testat själv. Men R har.

Svar: Jaha =) Då ska jag testa den. Tack för tipset. Varför får man inte vabba som student?
Petra

2013-06-11 @ 08:38:02
URL: http://familjenfinell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0