Vilken dag

Vilken bra dag det blev idag. Vaknade runt 8 av att lillan busade i sängen. Vi åt frukost och sen busade och städade lite i vardagsrummet.
Efter städningen var lillan trött så vi skuttade ner i sängen. Jag tänkte egentligen inte sova men hennes trötthet smittade av sig så jag sov middag jag med.

När vi vaknade igen var det dags för lunch.

Sen tog vi en tur med bilen. Först till ÖB. Sen tanka bilen. Sen skulle vi bara åka förbi jordgubbssjälvplocken i upplandsväsby för att ta en titt på jordgubbarna. Det visade sig vara öppet så jag passade på att plocka tre liter fina härliga gubbar. Lillan smakade och tyckte att det var mumsigt.

Efter plocken åkte vi för att hämta maken. Vi bjöd på jordgubbar på hans jobb. Så då var vi ju tvungna att åka tillbaka till självplocken ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0