Gaaaaah

Denna vecka går redan för fort!!!!
Jag hinner knappt med.

Idag har vi städat (vi = jag och lillan som stökar ner det jag städar upp). Jag har kört två maskiner disk. två maskiner tvätt. Dammsugit i köket två gånger (skulle behövas en tredje gång). Dammsugit i hallen och vardagsrummet. 
Spikat upp en tavla. Städat köket så att det är riktigt fint hemma. Maken var imponerad. 

Vi fick besök av min storebror idag. Han skulle till Norge lite senare så han droppade in på middag (våfflor) och lämnade en present till lillan. En present som jag absolut inte gillade men han ville bara jävlas. Så nu vet jag inte hur jag ska göra med grejorna. SucK!!

Imorgon ska jag och lillan på begravning. Min gammelfasters man har gått bort och ska få den sista vilan. Kommer nog att bli jobbigt imorgon. På kvällen ska vi hämta storebror på arlanda och köra honom till något ställe. Minns inte vart. Plus att vi ska försöka hinna se en film. Samma film som vi såg förra året den 26 mars. Det vore grymt om vi såg den =)

På onsdag och torsdag är maken ledig! HALLELUJA!!! Då ska vi fixa och dona allt som ska fixas innan kalaset. Kommer att bli kämpigt men det skiter jag i. Nu ska skiten fixas. 
Det ska borras lite. Säkert 10 hål allt som allt. Men jag gissar på att det kommer att borras typ 6 hål. 
4 hål är viktiga och ett är obligatoriskt eller hur man ska säga och det sista hålet är en bonus :P

Någon dag ska vi handla mat och tillbehör till fredagens barnkalas. och hinna städa klart de rum som inte har blivit städade (sovrummen och toaletten). Vi ska springa till förrådet ett par gånger och lämna ner lite dit. Det känns härligt att allt blir gjort. Nu ska vi hålla oss friska och fixa det vi inte hann fixa i början på januari när vi var sjuka. Heja oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0