Hejsan

Hejsan svejsan.
Här kommer ett inlägg. PUNKT!




Nej så barsk ska jag inte vara. Denna helg har varit tråååååååkig. 
Maken har jobbat hela helgen. =( Jag har gjort INGET! Det har varit skönt men ändå inte. Lillan har busat järnet. Hon har pillat på ALLT som hon inte får pilla på. Bara för att liksom. Så fort jag har rest mig för att gå mot henne för att ta bort henne har hon krypit iväg i all världens fart. Så man kan säga att vi har lekt katt och råtta. I veckan tänkte jag gå till öf så att hon får busa med andra barn. 
Fast hon är ganska "på". Hur vet man när man ska säga ifrån? Jag vill att hon ska få leka med de andra. Men inte pilla i ögonen. Allt annat är okej. Hon är så väldans ivrig att pilla och dra och slå och smaka på allt och alla. Det brukar gå bra men ja. Vill att hon ska få leka fritt. 

Idag har vi varit till svärmor för att äta middag. Hela släkten var där :P Till och med lillans farbror. Han bor i Umeå annars och har inte träffat lillan sen i julas. Innan dess var det i somras. Det var mest därför vi var där på middag. Så att alla skulle ses och träffas. Det är kul att svärmor är så bestämd på den punkten =)

Vad händer i veckan då?
Inte så mycket. Ska till Västerås i helgen. Ska på ferre!! ;) Syrran ska vara fyllechaffis till mig. Oh så onykter jag ska bli. Eller inte. Ska köra hem igen dagen efter så inte alls mycket alkohol blir det för mig.
Vi måste borra lite. Frågan är om jag ska våga mig på borren eller om jag ska låta maken sköta det där. jag vill men ändå vill inte. Är faktiskt lite läskigt att borra. plus att det låter massor. Bättre att han borrar så jag kan hålla för öronen.

Nä sova kanske?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0