Lista

Igår kväll innan jag somnade skrev jag en önskelista. På den listan står det sånt jag önskar att vi hinner göra innan kalaset på fredag. Det är allt ifrån städa till tvätta och borra och klippa maken.

Idag har vi betat av sex punkter av 22. Får se hur många av dem vi gör :) förhoppningsvis alla.
Men vi har gjort annat utöver listan med. Öppnade en flyttkartong och fann massa grejor från makens student. Alla hans presenter låg där :)
Det var många olika glas. Lite knivar, fickplunta och annat kolijox.

När vi fann knivarna kom vi på att vi borde ha en sån där magnetremsa i köket att sätta upp dem på. Plus två tavellister skulle vi ha. Och jag ville ha fler ramar :)

Vi har borrat mer än planerat. Vi är så nöjda. Det har varit en väldigt bra dag. Imorgon fortsätter vi att beta av punkter på listan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0