Pampers

Jävla skit bloggsfanskap. Tre gånger har jag skrivit samma meningar och tre gånger har de försvunnit. Blir tokig!!!

Försöker igen då...

Har nyss suttit och plickat in en del koder på pampersklubbens hemsida. Varje blöjpaket är 100 poäng (iaf de stora paketen). Med jämna mellanrum skickar pampers hem rabatter på deras blöjor. Den senaste gången fick man med 300 extra poäng =) Alltid välkommet. 
Vi har lyckats knåpa ihop 1700 poäng. Då har jag inte plickat in ALLA koderna sen hon föddes. Bara en del. På senaste tiden har jag blivit mycket mer noggrann med det där.
När vi har fått ihop 3000 poäng kan jag skicka efter en eltandborste till lillan =) Då är jag nöjd =)

Vi ville köra på libero till lillan. Men när hon bytte från strl 1 till 2 var liberoblöjorna inge bra för henne. De läckte eftersom att de inte passade hennes passform. Så vi bytte till pampers och har stannat kvar i pampersträsket. 
Det passar oss bra då affären vi handlar på har bättre erbjudanden på pampers än på libero =)

Så nu vet ni det. =)
Lillan har strl 4 i blöjorna nu för tiden. De sitter bra på henne och de håller tätt hela nätterna vilket är viktigast =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0