polisanmälan

Ojoj så länge sen jag bloggade nu. Bäst jag lägger upp ett inlägg så att det finns något att läsa.

Jag har varit i västerås. jag och lillan då. Maken fick stanna hemma och jobba :P

På väg till västerås hamnade jag i en bilkö. Såg att i bilen framför fanns det barn som inte var fastspända. Så jag ringde polisen för att anmäla detta. Kändes bra. Tänk om det händer något. Tvärbromsar de så orkar de nog inte hålla i barnet. Polisen var också nöjda med anmälan. Heja mig!

Vi åkte upp i tisdags. Igår var vi på barnvagnsbio. Såg Du gör mig galen. Den var bra. Men vilket liv det var. Måååååånga bebisar som triggar varandra att skrika blir livat. Men mot slutet sov de flesta ändå. 
Efter bion åt syrran och jag sushi. Jag har tyvärr blivit sushi-frälst. Det är så gott!!

Jag var över till mormor och morfar en stund på kvällen. Väldigt kort stund. Gick fram och tillbaka. Lillan sov hela tiden. 

Idag har jag varit på rekryteringsmässa med syrran. Det var vi och en halv miljon människor till där inne. trångt. varmt. panikartat. alla skulle fram superfort och hellt på en gång.

Vi strosade runt där i en timma och frågade lite frågor och annat kolijox. Sen åkte vi för att köra mamma och sen lunchade vi. 
Efter lunchen drog jag och lillan hem =)

Hann vara hemma i ca 35 minuter innan vi åkte igen. Hämtade upp en sjuk karl och åkte för att handla. Vi var i stort behov av att fylla på i kylskåpet.
Maken är sjuk. Han har till och med sjukanmält sig till jobbet. 

Nu vet ni allt. =)
Dags att sova! Nattinatt


Kommentarer
Postat av: mormor

du får stanna längre nästa gång

Svar: nej inte om du bara sitter framför datorn hela tiden. då känns det väldigt onödigt att ens knata över.
Petra

2013-03-08 @ 15:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0