Görväln slott

Vilken härlig långpromenad. Hämtade hunden hos C och gick sen mot görväln slott :)
Vi gick genom skogen dit. Stötte på lite får på vägen.
Sen såg jag en huggorm som långsamt ringlade sig över vägen. Vi stannade på behörigt avstånd och väntade tills den hade ringlat klart.
Tur att hunden inte reagerade på ormen alls. Jag själv finner ormar intressanta och ibland ganska vackra! Tyvärr tog jag inget kort på ormen. Den visade klart och tydligt att den ville vara ifred!

Väl framme vid slottet tog jag bara något kort på området men missade själva slottet. Suck!
Hunden badade tassarna i vattnet och sen traskade vi hemåt.
När vi kom till Jakobsberg var hunden väldigt flåsig av värmen så vi tog bussen hem :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0