Söndagen

I söndags var jag ju på mamma/bebisdejt.
Jag orkade inte skriva något eftersom att jag satt med min mobil och plickade. Min mobil är halvt trasig då det är en enorm spricka i glaset så det är svårt att se vad det står just där. 

De tjejer jag träffade var gamla klasskamrater från gymnasiet. Vi lästa samma program. =) Vi tre fick alla barn förra året. Lite komiskt tycker jag. Men det är så kul!!! =)
Först jag med lillan, sen J med sin son M och sist M med dottern A. Mohaha så kryptiskt.

Innan hade jag föreberett med att sy barnen en varsin mössa.



Jag är så nöjd med resultatet. Trots att jag sydde med rekordfart och googlade som en galning innan så gick det bra. 
Mössorna vart en succé. Det är jag glad för =)

Vi träffades i parken runt knuten från där mina föräldrar bor. Tog en kort promenad (tack för de extra stegen). Sen gick vi hem till M för att fika. 
M bor längst bort från mina föräldrar men det är nog bara ca 300-400 meter emellan om man genar. =)
J bor ännu närmare, typ 100-200 meter. 
Så det finns nog en chans att vi stöter på varandra. 

Efter träffen var lillan supertrött. 
Vi gick först för att hämta upp hennes moster och leka lite i rutchkanan och titta på mosters katt (helt livrädd för lillan). 



Lillan spanar efter katten som bara sprang undan så fort lillan kom i närheten. Lillan pekade och sa voff. Inte riktigt korrekt. :P


Kvällen kom och lillan stupade ordentligt. Så gulligt!



Mammas lilla pruttunge!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Hehe Krypiskt!:p ja det är lite lustigt att vi liksom bor på rad! Tack igen för mössan, så fin!!

Svar: Hihi =) Så är det! =)Varsågod! Kul att den uppskattades. Det kommer jag leva länge på!
Petra

2013-05-04 @ 11:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0