Torsdag

Usch vad fort veckan har rusat fram. Jag gillar det inte.
I helgen ska jag jobba. Det ska bli både kul och tråkigt.
Helgen är ju annars familjetid. Men jaja. det kommer flera helger framöver.

I måndags jobbade jag, sen åkte vi (jag och lillan) till västerås. Sen helt plötsligt är veckan typ slut.
Vem och vad är det som gör att tiden går så fort?





Lillan då.
Liten kort summering av hennes senaste grej. 
Hon testar gränser. Hon gör sånt som hon hade slutat med typ dra ut dvd filmerna, gå fram och bonka på tv:n. Sen när hon inte får göra det hon vill får hon ett mindre raseriutbrott. Hon blir så arg att hon spänner sig så hårt att hon skakar. Om det inte fungerar så kastar hon sig på golvet och gråter.
Liten dramadrottning det där :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0