Tröttsamt

Nu börjar jag verkligen ledsna på detta beteende bland ungdomarna som håller på och härjar.

Jag hoppas verkligen att deras föräldrar skäms ögonen ur sig!!!

Hade jag ens tänkt tanken på att göra något liknande hade jag garanterat fått utegångsförbud!

Vet föräldrara om deras handlingar? Bryr de sig? Eller sitter de och hejar på?
Många frågor blir det ju!
Måste ju vara fler än jag som undrar hur föräldrarna reagerar.

Nu skyller jag inte bara på föräldrarna. Det är inte det. Men jag bara undrar.
Ungdomarna har ju egna viljor (hoppas jag). 

Nä nu släpper jag detta för ikväll.
Hade tänkt att skriva ett låååååååångt inlägg om allt som händer men energin tryter. Längtar till sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0