Långt inlägg

Helgen började inte så superbra. Lillan kräktes men med största sannolikhet på grund av att hon stoppade fingrarna i halsen. Hon är ju lite koko! ;)

Iväg kom vi iaf!

Jag hjälpte syrran att måla tak i två rum i hennes nya hus.


Husets entré.


Skydda golvet är viktigt!


Ta bort lister var kul och lite jobbigt.


Första testet.


Vilken oreda det var på golvet ett tag.


Jag målade skarvarna eller vad det heter. Syrran rollade :)


Vitt tak


Lite kladdiga av droppande färg vart vi.


Före och efterbild i sovrummet.


Pappa hjälpte mig med bilen. Torkarmekanismen hade pajat. Den ena armen vevade medan den på förarsidan vad död.


Lilla lucifer. Dumma dig som lägger av titt som tätt.


Lillan badade fem gånger på tre dagar. Hon var väldigt lycklig över det :)


Vi var hem till min mormor och morfar. Lillan började "städa". Hon hade väldigt kul med sopsetet :)


Helgen avslutades med en bild på mamma och pappas hallgolv :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0