mumin mumin mumin

Jäklar vad hon tjatar om mumin :P
Jag får skylla mig själv. Men jag gillar mumin så det är lugnt. Tänk vad hemskt om hon hade tjatat om något annat som jag själv inte gillar. Jobbigt läge.

Idag kände jag mig som ett geni. Efter maten så ska hon sova middag. 
Jag lägger henne i sängen. Ställer paddan på tygkistan och sätter på den långs filmen med mumin (kometen kommer). Hon han inte se klart halva ens.
Jag har ingen aning om när hon somnade men sover gör hon iaf. Underbart!!!
Kanske ska prova detta ikväll med. Eller så är det en dålig vana att somna till film/barnprogram?
Får ta en diskussion med maken om det =)

 

Kommentarer
Postat av: mormor

är detta samma barn som inte fick titta på tv skillnaden är inte stor

Svar: ja samma barn. men vi väljer fortfarande det hon tittar på!
Petra

2013-11-24 @ 15:08:11
Postat av: Mamma

inte vänja henne vid att se på film vid sovandet. Inte bra då ska det vara lugn och ro =)

Svar: nä ska inte göra det tror jag. har andra ideer :P
Petra

2013-11-24 @ 21:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0