peppar peppar

Lillan sover. Maken sover. Jag borde sova.

Måste få skryta lite om min lilla dotter.
Hon har nästan alltid sovit bra om nätterna. Peppar peppar.
Jag vet att man inte ska nämna det för då vänder det men jag vill ändå :P

Nu för tiden somnar hon någon gång mellan 19 och 20. Sen sover hon tills på morgonen. Oftast utan att vakna alls under nätterna.
Vi brukar gå upp vid 7 ungefär, plus minus en halvtimma. Ibland briljerar hon och låter oss få sova till 8 halv 9. Underbara barn!!! <3

Natten som var, var ett undantag. Hon vaknade 4-5 gånger och grät. Varje gång hade hon tappat nappen som jag inte kunde finna någonstans. Tur att jag hade letat upp alla (de flesta) nappar dagen innan. 4 nappar hade hon i sängen i morse. En av dem i munnen och de resterande satt fast mellan sängen och väggen.

Vi har haft tur men en "snällt" sovande unge. Hon testar alla gränser när hon är vaken och när hon ska somna. Men när hon väl sover så sover hon. Inget jockel där inte. Peppar peppar =)

Hur sover era barn (ni som har småttingar)? 
Jag hoppas att alla får en god natts sömn. 
Nu ska jag göra maken sällskap och kasta mig ner i sängen. Först ska jag bara måla lite ättika på tårna. Berättar mer om det imorgon =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0