Sjuklingar

Jag känner mig krasslig. Var uppe sent igår för jag mådde pyton. trodde jag hade blivit magsjuk eller matförgiftad. Men det lugnade sig sen och jag tror jag klarade mig.
Jag hade ont i magen halva natten och hade svårt att sova. När jag vaknade på morgonen kändes magen i uppror fortfarande och halsen har blivit invaderad av nålar.

Lillan verkar lite off hon med. Hon vaknade glad som en lärka men har varit hängig och gnällig till tusen så jag tror det är lite knas med henne med. Därför stannar vi hemma idag. Blir väl en mumindag eller så. 
Inte kul när vi varit friska så länge. Jag som trodde att vi var klara med sjukdomar för i år.

Jag tror att det beror på gårdagens besök på lekochbuslandet. det var nog i bollhavet som bakterierna flödade.
Får se vart detta leder. en dag i taget.

 
Så länge lillan är piggare än så här (bilden) så är jag nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0