Det regnar

Wihoo. Det regnar. Jag har längtat hela dagen!
Det har varit så kvavt idag så jag har haft en sprängande huvudvärk. Jag trodde inte att det kunde vara så där kvavt på hösten. Udda...

Jag har varit så himla trött de senaste två dagarna. Idag sov jag ikapp mig lite. Det kändes skönt men ändå så känns det som om jag inte hinner med något. 
Jag borde göra en hel del grejor. Typ dammsuga och så. Speciellt nu när lillan är på förskolan om dagarna igen. Hon älskar det. Tror ni jag får någon puss eller kram när hon ska gå in?! Nix pix!!! Hon bara stormar in och leker och har sig =) Gullunge. Som jag saknar henne varje dag <3

Idag då...
Jag är på jobbet när jag får sms från maken. Det står att han är i kö utanför rotebro. Det har stått stilla länge och verkar inte röra på sig inom den närmsta tiden. PANIK?
Lillan dååååå???
Men som tur var hade han ringt till sin mamma som kunde hämta lillan. Tusen tack!! 
Kul att de fick lite kvalitetstid med varandra och att allt löste sig med hennes hämtning.
Jag fick en bild framför mig med henne sittandes på trappan själv väntandes på mamma eller pappa... Lilla pluttan. 
Nä nu måste jag gå och pussa på henne lite extra!!
Eller så får hon pussarna imorgon så att jag inte väcker henne nu. 

Jag ska kasta mig ner i sängen alldeles strax. Jag är stentrött trots att jag sov middag idag... 
Sov gott!

Kommentarer
Postat av: mormor

som sagt gråta när mamma går larvigt

Svar: haha ja uppenbarligen. =)
Petra

2013-10-09 @ 21:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0