Mässan

Jag har varit på mässan med F idag. Var på mässa i fredags med :)

Men idag var enda gången jag köpte något. 

Hade förbeställt loppipåsen och såg fram emot den :)


Första bilden är två armband. Den gröna var för att kunna gå mellan de olika mässorna. Den rosa är för alla tjejer i världen. 

Majskrokar med vaniljsmak. Man fick en klämma med påsen. Påsen köpte jag för 10 kr.

På chokladfestivalen köpte jag två burkar med lakritsgodis :) muuuuuums!!

Name it hade en monter med kläder. Bodys 25 kr och pyjamas 50 kr. Jag köpte två bodys och en pyjamas :)

Distrikttandvården delade ut tandborstar och böcker och reflexer.


Blöjbudet var på plats.
Fick två blöjor att testa. 

Loppipåsen var rooooosa.

Innehållet i loppipåsen var ganska bra. Bara napparna och bambino grejen som jag inte riktigt har användning för.

Lillan fick en ballong från name it (läs: jag stal en ballong till henne).

Det var kul och jobbigt :) ser fram emot nästa år :)



Kommentarer
Postat av: Mamma

Den randiga bodyn var tuff och pyjamasen känner jag igen. Är det popcorn i påsen, de borde ha efter ålder på barnet tycker jag =)

Svar: popcornen är till mamman och pappan =)Pyjamasen är den LILA som ligger i bakgrunden. Förvirrande va? =)
Petra

2013-10-06 @ 22:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0