Västerås

Just nu ligger jag i gästrummet hos mamma och pappa i Västerås. Lillan ligger i sin säng här bredvid mig. Mysigt att ligga och lyssna på hennes små andetag :)

Det var tomt hemma igår natt. Jag var helt ensam. Maken var på simtävling och lillan hos sin mormor och morfar. 
Jag tordes knappt sova själv ;)
Jag tog en redig sovmorgon och njöt av att ha hela sängen för mig själv. Fast jag sov bara på min del av sängen ;)

När jag vaknade på morgonen ringde lillan och bubblade på om allt och inget. Vi FaceTime:ade lite och sen hade hon pratat klart :)

Jobbet i helgen har varit roligt men lite halvt omständigt. Tar det en annan gång kanske. Kan säga att jag fick lov att larma idag, första gången på en halv evighet. Allt gick bra :) så nog om det ;)

Nu ska jag nog sova. Nattinatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0