Ledig

Imorgon är jag ledig från jobbet.
Jag ska skruva ihop lillans byrå. Hon ska få gå till förskolan en stund trots att jag är ledig. Det är bara för att hon ska få vara med på de pedagogiska aktiviteterna.
Egentligen vill jag ha henne hemma hela dagen så att jag får pussa henne gul och blå ;) 
Men nu får det bli så här.
Jag har samtalat med lillans lärare och vi har kommit överrens om att hon ska gå kortare dagar men ändå vara med på aktiviteterna. =)
Får se hur det går och vad de gör imorgon. 

Vad mer då?
Jag ska ta en sväng till affären och handla lite. Måste fylla på kylskåpet lite. 
Sen hoppas jag på att få träna lite.
Jag skippade träningen idag då jag mådde lite kasst.
Nu mår jag bra men saknar träningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0