Överblick

jag har inte bloggat så superbra denna vecka. Men här kommer en kompott av bilder på vad som har gjorts och så.


Var på romantisk lunchdate med maken på söndagen. Åt på jensens bøfhus i Västerås.


Spelade säsongens sista bilbingo.


Hamnade i världens bilkö på E18 då det hade varit en bilolycka. I mer än en timme stod vi stilla. Måste jag tillägga att jag var pissenödig för två pers?! :)


Jag var till ö o b idag med lillan. Det var avspärrat pga värdetransportrån. Men vi fick gå i affären ändå. Lillan åkte rulltrappa själv och leendet var oändligt :)



Köpte rosor till förmån rosa bandet. Måste ju sponsra lite.
Rosorna var så häftiga med de olika färgerna.


Jag har satt upp tre krokar i hallen. I lillans höjd. De är enbart till för hennes kläder :) hon älskar att hon kan nå jackan själv :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0