Unnar mig

I helgen mådde jag pyton. Men jag jobbade ändå. Idag mår jag lite bättre :) det är nog mest tack vare all sömn jag fick igår.
Maken och lillan åkte till junibacken med sina vänner. Så jag låg hemma i sängen och vilade.

Jag har lämnat lillan på förskolan för en stund sen. Idag var det inga tårar alls!! Lite protester så klart men tårarna lyste med sin frånvaro.
Jag åkte till affären när hon var lämnad. Skulle köpa ingredienser till middagen som jag snart ska börja med.
När jag var på väg ut ur butiken såg jag att de hade blommor för 20 kr. Som hittat tänkte jag och köpte dem med. Man måste ju få unna sig något fint när man har mått pyton ;)

Jag skuttade även in i den lokala secondhand butiken. Fyndade ett par byxor till lillan för 10 kr. Helt okej :)

Nä nu ska jag börja med maten :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0