Byteshandel

Vad underbart att man kan byta sina grejor man inte längre vill ha mot något användbart.
Jag hade en hel drös med hårprodukter som inte längre användes. Vissa var bara använda en gång och en del var ganska kostsamma. 
Jag lade ut en bytesannons på en av bytessidorna på fb och fick svar efter några få minuter. Hurra hurra!

Var in till centralen och bytte hårprodukterna mot tvättmedel. Så slapp jag köpa det på ett tag. 
Ska hem och tvätta nu tänkte jag :)

Jag passade på att springa in till Åhléns för att köpa en ny baddräkt till lillan, en röd med Pippi på. Hon fick välja mellan blå och röd och valde själv röd. 

Vi åt mat och strosade sen i gamla stan. 
När vi kom fram till muren insåg jag att den var stängd och därför traskade vi vidare mot ben & jerrys.


Vi delade på en ytterst god glass :)


Gissa vem som var supernöjd!

Därefter gick vi till Slussen och sitter nu på tåget hem.


Lillan tvärslocknade så klart. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0