Spelkväll

Igår åt vi middag hos lillasyster. Det blev tacos, mums så gott!

Efter det åkte lillan med mormor och vi syskon hade spelkväll.
Först blev det 15 i vanlig ordning. Men med en knorr. Vi räknade inte ihop poängen förrän på slutet. Det var lite mer spännande att göra på det sättet.
Lillebror vann på 15, jag kom tvåa och lillasyster kom trea.

Efter femton kördes några matcher fyra i rad.


Det är helt otroligt att jag vann över lillebror!!

Efter fyra i rad blev det den försvunna diamanten.


Barnsligt kul. Ännu roligare vart det när jag ledde pengamässigt och hittade diamanten och vann!!!!


Mohahaha, min diamant!!

Kul kväll som avslutades med powerpromenad och sen hämta maken som byggt altan med sina vänner.

Gissa om jag sov som en stock i natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0