Rolig unge

Min dotter är lite rolig ibland. Hon ska gärna hälsa på varenda kotte vi möter då vi är ute och spatserar. Inte mig emot, det är bara kul att se hur många som hälsar tillbaka och se deras reaktioner. Hon säger oftast bara hej och vinkar lite glatt. 
Igår mötte vi två killar i 20 års åldern på vägen hem från förskolan. Precis innan hade lillan sagt hej hej till en tjej som gick förbi så killarna förberedde sig på ett hej de med. När vi närmar oss kläcker ungen ur sig "tjena tjena mittbena". Jag vet inte vem som garvade mest, jag eller de där killarna!? Hysteriskt kul tycker jag :)


Vi gick ut och ritade lite på marken efter middagen igår. Lillan fortsatte att hälsa på alla som gick förbi så klart :)
Skönt med ungar som ser det så självklart att man ska vinka och hälsa till alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0