Bilprovningen

Roligare morgon kan man väl ha?!
Klockan ringde 06.00 och jag skuttade upp. Lillan med, hon låg bredvid mig och tittade på Mumin.

Vi åkte hemifrån 06.30 för att hänga på låset till bilprovningens drop-in. Drop-in började 07 och vi var framme 06.50. Där och då fick vi en preliminär väntetid på tre timmar och en kvart. 
Men strax innan åtta fick jag sms om att det var min tur om en kort stund. Det är nu snart 45 minuter sen.
Jag tror snubbarna på bilprovningen just hade kafferast. Det hände inget allt på ett bra tag men nu har de börjat ta in bilar igen. Inte min bil dock...
Får väl vänta ett tag till.


Att det ska vara så tråkigt att besikta bilen?! Roligare kan man ju ha!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0