Sundsvall

Nu sitter jag i storebrorsans soffa i Sundsvall. Resan hit gick bra. Lillasyster körde på med sin skönsång alldeles för länge. 
Efter lunchen i Söderhamn somnade lillasyster som en stock.


Hon till och med snarkade!!!

Lillebror tog kort och spelade spel




Till slut fick jag med honom på bild.


Jag hade dunderkul åt syrrans skönsång, speciellt när hon kom in på vissa spice girls låtar. 


Maken var duktig och körde hela vägen.


Det var väldigt dimmigt på sina håll.


Festen är i full gång på lokalen. Lillan sover och syrran håller mig sällskap i radhuset. En av hundarna här i huset har fattat tycke för henne. Det är extra kul då hon är väldigt hundrädd. Men det går ju suveränt bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0