Lite nytt

Jag tror vi har glömt lillans alla vantar i Västerås. Jag kan inte hitta dem alls här hemma. Ett par låg i tvätten så hon har haft dem hela veckan. 
Jag saknar hennes blå och en av de gröna vantarna.

Men men.
Jag skulle till jobbet och säga hej. Chefen ville att jag skulle höra av mig så att hon fick veta hur allt gick. 
Sen drog jag ner till affärerna. Jag ville hitta en mössa och ett par vantar. 


Hittade en härlig mössa. Lillan fick prova den lite snabbt här hemma. Den satt som en smäck!


Köpte gråa vantar. Det passar ju till både lila och rött. Lillans overaller är lila och röda.


Inne på myrorna hittade jag en bok som lillan verkligen gillade. Hon har fått upp ögonen för nalle puh. Boken kostade 25 kr och är fortfarande hel. Lillan läser lite halvt våldsamt ibland så sidorna lossnar.


Hittade oxå Astrid Lindgrens favoriter bland cd-skivorna.
Lillan gillar många av dessa låtar så det passade bra. Den ena skivan är det bara musik och på andra skivan är det några berättelser.
Ska bli kul att lyssna på sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0