Pappa och dotter

När barnens hus kånkade i somras var jag och tusentals andra personer där och fyndade. Jag köpte bland annat kapplastavar eller kepplastavar hur det nu stavas. Det är iaf träbitar som man kan bygga med.

Vi hade tänkt att ge stavarna till lillan i julklapp men avstod då hon inte visat något byggintresse alls. 
Idag på förskolan hade hon byggt med klossarna och sagt till läraren att hon ville bygga. Därför öppnade jag ett av paketen med stavar så att hon kunde på prova lite.

Det var en riktig hit! Hon byggde en hög och rev högen. Sa åt mig och hennes pappa att bygga så att hon sen kunde riva. 


Så himla många stavar. Vi har ett paket till men det får stå oöppnat ett tag till :)


Lillan river pappas bygge.


Han hade inte kommit så superlång i bygget ändå.


Så kul. Får väl se när hon vill bygga nästa gång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0