Ribba

Nu så. Jag for till Ikea med lillan. 
Innan hade jag förberett mig noga. Ska bara ha EN grej. EN EN EN.
Kollade på ikeas app. 
Hittade grejens hylla och fack.
Gjorde en skärmdump så att det skulle finnas bland bilderna. Det finns ingen mottagning bland hyllorna på Ikea.


Ignorera den första grejen på listan. Den är från förra året någon gång.

Jag tog ribban/grejen och gick mot kassorna. Men som på automatik gick jag mot fyndhörnan.

När jag gick ifrån Ikea hade jag bara en grej i vagnen. EN grej!!! Helt otroligt! Jag lyckades!!! 

Ribban är nu på sängen. Så nu behöver lillan inte ligga i hörnet av sängen på grund av gosedjur under madrassen. Alla djuren ligger i sängen igen :)
Lillan har testat sängen och är nöjd.


Mest nöjd är jag som har skruvat dit ribban själv :)



Kommentarer
Postat av: lillasyster

Jag sa ju att de hade!!!:):)

Svar: Ja du hade helt rätt :)
Petra

2014-01-12 @ 19:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0