Morgonpromenad

Lillan var så trött i morse. Hon ville inte gå till förskolan och ville inte äta frukost. Men hon fick i sig lite smörgås och hon är lämnad på förskolan. 

På vägen hem igen mötte jag grannarna C och R med lilla bebisen L och deras hund. 
Så söt liten unge ❤️ man glömmer så fort hur små de faktiskt är när de föds. Hans 3 kilo känns som en fis i rymden jämfört med lillans 13 kilo. Speciellt i och med att lilla L ligger stilla, det gör inte vår illbatting :)

Jag följde med dem på en kort promenad. Så härligt att komma ut och gå med någon. Det är inte lika kul att gå ensam. 


Jag fick hålla kopplet en liten stund :) ville inte lämna tillbaka det :) 

Nu är jag hemma. Har precis satt igång både tvätt och diskmaskin. Bara vänta in dem och sen packa och fixa inför helgen.

Vad tusan ska vi ha på oss på lördag? Gå nakna är inget alternativ denna gång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0