Nöjd

Jag är så nöjd med dagen. 
Lillan och jag for till Ica maxi på barkarby efter en lång sovmorgon. Vi handlade lite gott och nyttigt. Lillan var mest nöjd över att få gå själv på rullbandet. Självklart höll jag henne hårt i handen.

Väl hemma sen gick vi ut på balkongen och planterade om tomatplantorna.


De såg lite vissna ut men nu efter planteringen och lite ny jord mår de finfint.


Lillan åt flera smultron och var så nöjd.



Blommorna fick vatten och jordgubbarna planterades. Det ser riktigt fint ut på balkongen nu :)

Efter det åt vi lunch och bakade vit kladdkaka. Muuuums.

Jag har kört två maSkiner tvätt och sängen har blivit renbäddad.
Lillan har fått ögonen tvättade 50 gånger säkert. 
Tvättid till tvättstuga är bokat imorgon. 

Imorgon åker maken till Norge på kurs så då får lillan och jag klara oss själva.


Kommer sakna dig älsklingen ❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0