Solig dag

Idag har solen lyst på oss här i gurkstaden.
Mamma fyller år idag och vi har firat henne.
Vi åt middag på Jensens tillsammans. 


Det var gott och födelsedagsbarnet var nöjd :)


Jag och lillan har träffat hennes gudmor med syster och föräldrar. Grymt kul och vi blev bjudna på riktigt god mat.

Igår var vi till Köping och badade och plaskade i de enorma vattenpölarna som bildades i hällregnet.


Det fullkomligen öste ner.


Lillan plaskade på i alla vattenpölar som hon kom åt.


Plask plask.


Lillan och jag och systeryster tog en promenad. Jag kom på efterkälke som vanligt.


Vi åt tacos i ren svennebanan anda.


Då nappflaskan var kvar på landet fick lillan dricka välling ur vanlig vattenflaska. Det gick bra det med :)



Kommentarer
Postat av: Mongoliet

ohohoho, vilken seeeeeeeeeexy sis du har där asså... ohlalllallalaal....:D Du borde uppdatera oftare, honeyboney...

Svar: Du borde också uppdatera oftare.
Petra

2014-06-15 @ 13:10:55
Postat av: Bertil

Bra lösning på flaskproblemet;)

Svar: Tack.
Petra

2014-06-15 @ 18:48:31
Postat av: Herbert

Hej, jag undrar hur du lyckas få din unge att dricka välling, helt fascinerande, min unge totalvägrar...

Ha det göttans gött asså!

Svar: Hon gillart...
Petra

2014-06-15 @ 18:49:35
Postat av: Anna-Lotta

Oh vilken söt bebis, hur gammal är hon? Vart köper man en sådan??? På tradera?=) =)=)

Svar: Jupp på tradera :P
Petra

2014-06-15 @ 18:50:31
Postat av: Kurt

Tjena tjena mittbena hur e lever jao? Bäbisen e fett sweet asso

Svar: =)
Petra

2014-06-16 @ 00:55:49
Postat av: hmmmmm....

Whops bäbisberoende mohijihijibiji

Svar: typ.
Petra

2014-06-16 @ 00:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0