Sporadiskt återkommande

Jag tar bilder på saker och tänker att jag ska blogga men sen kommer jag inte längre än så. 
Men ni ska få ta del av bilderna iaf.


Jag lillan och lillans moster åkte till björnön och tog vårat första och andra dopp för året.


Baaaada


Det är härligt på björnön. Allt finns, toa, café, grill, lekplatser och det är långgrunt. 


Mina naglar hade växt och gått sönder lite.


Så min väninna fixade till dem :)


Snyggt :)


Jag är så nöjd :)


Vi var på examensfest och lillan lekte med sin vän. De hade riktigt kul tillsammans :)


Lillan och hennes pappa lekte med min kamera ❤️



Lillan fick sina naglar målade. Hon fick välja färg själv och var så himla nöjd. Lilla hjärtat ❤️

Det var väl det mesta. Typ. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0