Bilden då

Jag lovade ju en bild på lillans nya möbel, mitt fynd från Ikea.


Lillan fick en liten hylla att ha sina leksaker i. De svarta korgarna har vi haft sen innan hon var född.

Dammsugningen då.
Dammsugarjäveln dog mitt under dammsugningen. Jag stod och höll på med soffan, hade plockat bort alla dynorna och dammsög där under. Då bara dog maskinen. Djävulskapsmaskin!!!
Påsen var full och därför blev motorn överhettad och därför lade den av.
Jag bytte påse och provade sätta igång den igen men inget hände, han var stendöd. Så jag plockade isär allt som jag kom åt (påsen och filtret) samt lämnade luckan öppen och så åkte jag till affären för att handla. När jag kom tillbaka provade jag på nytt att sätta igång djävulskapet och då funderade den. Tack och lov för det!
Jag hade ringt en vän för att låna en dammsugare ifall det sket sig totalt men nu hade jag turen på min sida :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0