Megaloppis

Jag hade skrivit ett superlångt inlägg om hela helgen. Precis när jag skulle spara och publicera inlägget tappade jag telefonen och kom åt något och hela långa inlägget försvann. Så himla irriterande och så himla klumpigt!

Iaf jag, lillasyster, kaptenen och lillan var på en enormt stor loppis idag tillsammans med tusentals andra personer.

Jag köpte:


Muminbyxor till lillan. Strl 92.
20 kr.


Två blå krukor för 5 kr styck.


Två växtskott för 10 kr styck. Svärmorsdröm har jag för mig att de heter. De heter inte svärmorstunga iaf!


Tottebok 5 kr.


Mamma mu bok 20 kr. 

Och ett par gardiner 10 kr och en till växt som mamma fick 5 kr.
Allt som allt 90 kr. Helt okej tycker jag! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0