Mer målning

Idag har jag målat på så fort jag har kunnat. 
Det är kul och det känns bra att det blir bra :) 
Tur att lillasyster och hennes sambo har ett stort garage som jag kan stå och jobba i :)


Jag gjorde klart katten Findus. Igår hann jag bara göra neredelen och svansen.


Mamma mu och kråkan ska ju självklart vara med på sängen.


Här är kortändan. Pippi var absolut svårast. Laban är helt klar och kråkan är nästan helt klar.


På ena långsidan är det bamsefamiljen.

Vargen är helt klar. Farmor ser så mysig ut :)


Skalman var rolig att måla. Lite speciellt ansikte på honom :)


Lille Skutt gick snabbt. Han är nästan klar. Bara lite rosa och rött kvar.


Och så bamse så klart. Dunderhonungen var lite knepig men jag är nöjd!


Så här ser det ut just nu :)

Det blir nog bra det här. :)

Kommentarer
Postat av: mormor

väldigt fint tycker jag hon kommer bli jätteglad när hon känner igen alla favoriter

Svar: Tack =) Jag tror hon kommer gilla det jag med!
Petra

2014-03-16 @ 21:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0