Skallebank

Usch vilken huvudvärk jag har. Vaknade med huvudvärk och det har inte gått över än.

Först tänkte jag bara ligga och slappa på soffan eller sova en stund i sängen. Men så började det krypa i kroppen på mig. Vi ska ju ha kalas på fredag för lillan så istället för att panik och tokstäda på torsdag så har jag fixat lite igår och lite idag.
Igår röjde jag hallen men det märktes inte stundtals idag. Jag bestämde mig för att röja i garderoben som finns mellan toaletten och vårat sovrum. Jag drog ut ALLT och gick igenom lådorna, förde över grejor från en låda till en annan och minskade ner antalet lådor i garderoben med fyra stycken. Härligt!!
Det ser nästan fint ut där inne nu. Någon dag ska jag ta ut allt, även hyllplan och spackla samt måla om. Men den dagen är inte idag. 

Jag har plockat ihop fem påsar med skräp som fick hitta till sopnedkastet och jag har gjort äppelmos till lillan och maken. Jag ska inte äta äppelmos pga allergi.

Imorgon hoppas jag på att dammsuga. Men jag ska inte planera i förväg egentligen. 
Min plan för dagen var ju att träna men huvudvärken har inte släppt än. ska försöka vila en stund nu innan jobbet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0