Grisslehamn havsbad

Åh så fint det är här ute. Vi har fått varsitt rum och mitt har utsikt över vattnet.


Dubbelrum för mig själv.


Min utsikt. Om det inte vore för den där trappan så skulle det vara riktigt vackert. Men jag menar inte att klaga, det är så fint här ju!

Vi har fått våra behandlingar, vissa väntar än på sina.

Helt underbart var det.


Baddräkt och morgonrocken på samt badtofflor så klart. Jag fick aromamassage som började med peeling av ryggen och sedan massage med härligt doftande olja. 
Efter massagen satt vi ett gäng och mumsade frukt och drack vatten och sen hoppade vi i bubbelpoolen. 

Nu är jag nyduschad och redo för resten av kvällen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0