Solskensdagar

Ojojoj vad tiden går. Jag försummar bloggen lite. 

Ni kan få en bildström om dagarna som gått.


15 maj åkte jag och lillan till Västerås. Vi skulle fira min lillasyster som fyllt år.


Kvällen den 15 maj spenderades på lasarettet i Västerås då lillan klättrat upp på en rutschkana (i plast) och ramlade ner när hon skulle sätta sig. Hon tog emot sig med armen och hade förbenat ont. Hon fick röntga armen men inget var brutet som tur var. 


16 maj var en lugn dag, lillan åt alvedon för att hålla smärtan nere. På kvällen var vi ute och lekte. Hon var lite sned i början men efter en stund vart hon piggare.


17 maj, barnens dag. Lillan fiskade fiskdamm och lyckan var total när godispåsen kom fram.


Barnens dag.


Träffade snorkfröken på barnens dag.


Maken och jag var hem till goda vänner och åt god mat.


Det dracks en del gott med.


Lillan fick nya sandaler.


Hon gillade dem starkt.


18 maj spelade jag och lillasyster bilbingo. Inga vinster för våran del.


19 maj spöregnade det så jag tog på gummistövlar och åkte pendeln till jobbet.


20 maj kom solen tillbaka, vi cyklade till förskolan.


21 maj, vårruset i Västerås.


Laddad och redo.


Gick i mål efter 51 minuter.


22 maj, tågstationen ska byggas om och flyttas på så nu får man kliva på tåget på andra sidan perrongen.


Sommarlunch den varma Majdagen.


23 maj, lunch i parken och lillan plaskade med de andra barnen i fontänen eller vad man ska kalla det.


Väldigt roligt tills...,..


Hon klev på en glasbit. Blodet rann och jag hade inget plåster. Fick ta en binda och knöt fast med min strumpa. Fick plåSter av farmor och farfar,

Thats it. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0