Segway

Maken fick ju Segway i födelsedagspresent. Jag tänker inte köpa en men vi skulle prova båda två. 
Syster och kaptenen passade lillan (tusen tack för det) och jag och maken for till uthyrningen. 

Jag fick gå upp på segwayen först. Gissa om det var rangligt första gången?! Jag trodde jag skulle ramla tusen gånger om. Men till slut fick jag kläm på det hela och instruktören kunde släppa taget :)

Maken var så klart mycket duktigare än mig på att kliva upp. Han vinglade inte alls lika mycket.  

Instruktören tog kort på oss båda innan vi for iväg på en liten runda :)


Ser ni hur nöjd maken ser ut? Han flinade så där hela tiden 😝

Vi tog en halvtimme och det var alldeles lagom för första gången :) 


Jag hade sköldpaddefart och maken gasade på som en galning (hade inte sköldpaddefart). Men jag tog bort sköldpadda och fick maxfart jag med.

Sköldpaddefart är max 10 km/h och utan sköldpadda blev det upp till 20 km/h. Det fläktade ganska skönt när man maxade farten. 


Här är precis innan vi skulle lämna tillbaka våra Segways. Det var kul men ändå lite läskigt ibland. Maken tyckte bara att det var kul, han ser redan fram emot nästa gång han ska åka :)
Jag antar att det var en lyckad present :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0