Sushidate

Det här trodde jag inte att jag skulle skriva någon gång men vi har hela lilla familjen plus min syster haft sushidate. Maken beställde sin första sushitallrik någonsin!!! 
Fett kul. Synd bara att de var så snåla med riset idag vilket gjorde att bitarna var väldigt små. 
Lillan åt sushi i vanlig ordning hon med. Stoppade i sig tre bitar med lax och ris samt drack en tallrik soppa.


Innan sushidaten gick jag, syster och lillan en promenad. 


Stannade och tittade vid kabelparken på de som åkte runt där. En kille gjorde väldigt många vändor och plumsade varje gång efter hoppet. Plask tjoade lillan glatt :)



Gick längs vattnet och tittade på båtarna.


Stannade vid löga strand och tittade ut mot Mälaren. En riktigt vacker utsikt må jag lova!


Stranden var jättefin. Lillan plaskade lite i vattnet med händerna och sen lekte vi vid den närliggande lekparken. 
Lillan skulle prompt åka rutschkanan som var på tok för stor för henne. Fick klättra tre eller fyra våningar upp med henne och sen åkte hon ner till moster som tog emot. Det gick lite fort och hon tappade balansen lite och slog i hakan. Inte tusan vart hon skrämd av det inte. Galenpanna :)


Lite knasig och lite galen. Inte kan hon sitta normalt i vagnen heller! Haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0